Friday 24 June 2011

Cerita Hantu

Pada suatu hari,,,,aku dalam pejalanan pulang ke umah aku..Tiba-tiba,,ada benda melintas di depan ku....aku terkejut,,lantas aku menoleh ke arah lintasan itu pergi,,,aku menoleh kekanan dan kekiri,,,,tetapi aku pelik kerana tiada sesiapa disitu melainkan aku yang dalam pejalanan pulang kerumah...aku berasa takut....dengan kebolehan yang ada pada aku ,,,,aku berlari bagaikan sedang berlari dipadang sekolahku .....tiba-tiba aku berhentidi sebuah bus stop....aku terlihat ada seorang perempuan tua sedang menyusukan anak nya,,,,

aku dengan nafas yang tercungap-cungap cuba menegur wanita tersebut...(biar aku cerita dulu tentang perempuan itu)rambut perempuan itu panjang dan menutupi paras muka....(sambung yang 'aku cuba untuk menegur wanita itu')belum sempat aku menegur wanita itu tiba-tiba wanita itu mengeluarkan sesuatu ...
aku yang masih tercungap-cungap terkejut dan........................wanita itu..................berkata"minumlah air '100 PLUS' sebab ianya boleh mengembalikan tenaga anda!!!!! hahaha ...

No comments:

Post a Comment